Sunday, February 12, 2012

BORANG PERMOHONAN SARA 1 MALAYSIA

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.. Semenjak pelancaran Skim SARA 1 MALAYSIA, rasanya saya macam di hujani berbagai bagai soalan tentang skim baru ni...Tidak dinafikan Skim SARA 1 Malaysia ni memang menguntungkan..Rasanya bagi sesiapa yang layak untuk Skim ini jangan lepaskan peluang..

Setahu saya Skim ni  tidak ada tarikh tutup, selagi dana yang di peruntukan belum habis di langgan..jadi tunggu apa lagi, bagi mereka yang berumah tangga pendapatan isi rumah tidak melebihi RM3000 memang layak untuk Skim ini..Bagi mereka yang bujang pun setahu saya memang layak untuk memohon skim ini asalkan anda ada tangungan, tips yang saya perolehi untuk memohon skim ini kalau anda seorang daripada penerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia "BR1M" sila sertakan salinan surat yang anda terima bersama voucher BR1M tersebut..

Borang permohonan SARA 1 MALAYSIA boleh di muat turun di pautan di bawah.



untuk mengetahui lebih lanjut tentang SARA 1 MALAYSIA sila ke pautan di bawah

SARA 1 MALAYSIA- SKIM AMANAH RAKYAT

No comments:

Post a Comment

Featured post

BORANG PERMOHONAN SARA 1 MALAYSIA

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.. Semenjak pelancaran Skim SARA 1 MALAYSIA , rasanya saya macam di hujani berbagai bagai soalan tentan...